23 Şub 2012

Can Bonomo - Love Me Back

Şarkıyı merakla bekleyenlerdendim. Dün dinleyebildik sonunda. Mart ayında da klibi çıkacakmış.

Eurovision u hala ciddiye alan bir ülkeyiz maalesef. Ben sadece eğlence amaçlı bakıyorum olaya. Evet izliyorum. Ama eğlenmek için. Öyle milli duygularım kabarmıyor. Azerbaycan neden oy vermedi diye yırtınmıyorum. Hani kardeştik olaylarına girmiyorum. Siyasi bir olay bu yarışma. Kokusu her yanı sardı ama hala millet derceye giremeyiz diye tutturmuş gidiyor.Bırakın girmeyelim. Adam yapmış şarkıyı. Tarzından ödün mü verseydi, yanına dansöz mü çıkarsaydı ne bekliyorlar anlamıyorum. 

Benim için şarkıdan önce sanatçının enerjisi önemlidir. Şarkı 2. planda. Ama o da at çöpe gitsin olmamış yani. Dinledikçe sevilir bir yanı var. Ben sevdim. Kenan Doğulu'da da aynı durumu yaşamıştım. En azından bir Rimirimiley değil yani abartmayalım :)

Yine masonlukla ilgili semboller ritüeller yakalanmış :) Yorumsuzum bu konuda.. Hep destek tam destek değil, açın da bir neşemizi bulalım diyorum :)


1 yorum: