24 Oca 2012

Sevgi Perdesi / Çarpı İşi

Mahmur Prenses blogunun sahibesinden harika bir proje. Katılmak ve bilgi sahibi olmak için ==>"Sevgi Perdesi Projesi"

Onun dilinden bu projeyi dinleyelim :
Artık daha sevgisiz , daha tahammülsüz,  daha yalnız,  daha para düşkünü, daha çok tüketen bir   toplum olduk. Savaşlar, depremler, kavgalar…… Dünyadaki tüm  kötülüklere , savaşlara, açlığa, tecavüzlere,  perde çekelim. 
Bu perdeyi birlikte oluşturmayı teklif ediyorum.  Adının sevgi perdesi olmasını düşünüyorum..  Çünkü tüm kötülükler sevgisizlikten doğar. Sevgi dolu insanların çalışmalarını  bu perdede kare kare birleştirmek  Sevgimizin ne kadar büyük olduğunu tüm dünyaya göstermek istiyorum. Tüm fikirlere  açığım. Sizin düşünceleriniz, fikirleriniz desteğiniz benim için çok önemli.  Ben bu perdede çok sevdiğim blog dostlarımın isimlerini görmek istiyorum. Herkes el emeği yaptığı bir ürünü gönderip bloğunun adını yazarsa ben bu parçaları kare kare kumaşları birbirine ekleyerek üzerlerine   monte edeceğim. 

İşleyeceğiniz parça 23 x 23 kumaşa olacak 3 cm dikiş payı bırakacaksınız. Blog adınızı veya kendi adınızı işlemeyi unutmayın. Keçe, aplike, kanaviçe, kurdele nakışı, boyama, aklınıza gelen ve hayal gücünüzün ürettiği tüm el işleri olabilir :) Son gün 1 Şubat. 




Ben bu projeyi görünce çok heyecanlandım ve kanaviçeye sardığım bu günlerde hemen işleyip bugun kargoya verdim. Kumaşa dikilmiş halinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum Umarım kocaman bir perdemiz olur. Zamanı olan ve benim heyecanımı paylaşan herkesin katılmasını diliyorum.







Halamın kızı Canım Pınar ablam bugun bir erkek çocuk dünyaya getirdi. Onun içinde bir pano işlemiştim. Küçük beyimizin doğum tarihini bekliyordum sabırsızlıkla bugun doğdu ve hemen bitirdim. Şimdi sıra çerçeveletmekte.





Son olarak minicik bir şey işlemeyi hayal ederken pek de öyle olmadı. Kumaşa dikip elyaflayıp belki biraz da içine lavanta koyup kapı süsü yapmayı planlıyorum :)


Benim haftam işte böyle geçti. Bol bol çarpı işi yeni yeni şemalar arayarak :) Şimdilik bebek panosu işleme işlerini rafa kaldırdım. Zira ailemde evli ve çocuksuz kimse kalmadı :) Oysa çok seviyorum bu şirin şeyleri işlemeyi. Artık isteyenlere ve zamanı gelince dostlarıma ve belki de kendime işlerim ^^

Mutlu Haftalar

2 yorum:

  1. inanmıyorum nası da beceriklisiniz öylee! bak ben bloggerın B'sini çok sevdim hehe :)

    YanıtlaSil
  2. Onun şemasını bulamadım kendim şema oluşturdum allahtan basitti Mia' mu :) Teşekkür ederim, ev kızı ruhumu seviyorum :)

    YanıtlaSil